tisdag 28 september 2010

Oj vad tiden går!!!

I morgon går vi in i vecka 29 :)
Jag tycker inte att magen har blivit jätte stor men den är ganska hård och jag känner bebben mer och mer. I bland är magen "sned" och man kan se ur bebben rör på sig där inne :)
När folk frågar mig i vilken vecka jag är i och när det är beräknat så blir 9 av 10 förvånade dom tror typ att jag ska ha i början av februari. Men jag vet att magen kommer att växa och det ser jag fram mot :)

I lördags var jag, mamma och min syster Ellinor i ullared och köpte massa grejer till bebben :)
och i går (måndag) så var min pappa här och hjälpte oss att sätta upp skötbordet på väggen och en spegel. Han hade även med sig dörrarna till mitt skåp så nu är det klart. Jag har nu hängt upp kläderna jag köpte på ullared i skåpet :)

Och nu till helgen så hoppas jag att vi ska slippa vaggan och spjälsängen.


/Jane

Inga kommentarer: