torsdag 16 december 2010

Vecka 40!!!!

Ja nu har vi gått in i vecka 40, på måndag den 20 dec är det beräknat men jag tror inte att bebben kommer än det tar nog ett par dagar till h*n kommer till oss.

Har snart varit hemma i 2 veckor och det har varit skönt (men jag saknar jobbet). Första veckan hade jag massa att göra. Vi bakade pepparkakor, gjorde köttbullar m.m. Denna veckan har varit lugnare, har städat och pyntat här hemma och en tisdags kläde jag granen.

I går onsdag var jag hos barnmorskan, allt såg bra ut och vi bokade in en ny tid om nu inte bebben kommer. Vi pratade även om bebben inte alls kommer så vi måste sätta igång förlossningen och det blir inte förren efter nyår i så fall :)

I söndags var min syster här och hjälpte mig ta lite kort på magen.

Magen med ett par stickade skor.

Min och Dennis hand bildar ett hjärta

Dennis hand på magen.

Våra händer på magen.


Magen.

Kramar Jane

1 kommentar:

Kattis sa...

Åhhh va fin den är! Älskar bilden där Dennis håller handen på magen. Tänk, nu kan den komma närsomhelst, jag tänker på dig varje dag! :D Så himla spännande, hoppas ni kommer igång snart, så du slipper oroa dig över julafton, hihi... Många kramar och LYCKA TILL!!!