lördag 19 februari 2011

Min lista....

Jag läser lite olika bloggar och några av dom har dessa listor med olika saker man ska skriva om och nu tänkte jag göra det också. Har tagit 2 listor och gjort till 1.

Här är min lista:

Dag 1 – 10 fakta om mig.
Dag 2 Mina syskon
Dag 3 Min favorit årstid och varför.
Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.
Dag 5 Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
Dag 6 Mina föräldrar
Dag 7 Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Dag 9 Min favoritplats
Dag 10 Ett sista ögonblick
Dag 11 Mina rädslor
Dag 12 – En bild på ett ställe jag vart på.
Dag 13 – Mitt drömbröllop.
Dag 14
Min första kärlek
Dag 15 Någonting jag ångrar.
Dag 16 – Innehållet i min väska.
Dag 17
Det här saknar jag
Dag 18 Min bästa vän

Dag 19 – En bild på det jag köpte senast.
Dag 20 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
Dag 21
Min första kyss
Dag 22 Min favorit film.
Dag 23 – En film som får mig att gråta.
Dag 24 – Mitt favoritprogram – och varför.
Dag 25 – Min favorithögtid

Inga kommentarer: