tisdag 31 maj 2011

Jävla idiot.......

Jag har kollat på blocket efter en lampa till Amandas rum. Jag hittade en som jag gillade så jag mailade personen(fanns inget telefon nr i annonsen ) och frågade om lampan fanns kvar men jag fick inget svar, jag skickade ett till men fick inget svar då heller. Jag bad min syster att skicka ett och hon fick ett svar att lampan fanns kvar och ett nummer att ringa, hon ringde och pratade med personen och bestämde att vi kunde hämta lampan nästa dag (idag) men i dag får min syster ett sms där det står att lampan är såld!!! Jag blir så arg och argare blir jag när jag kollar på blocket och ser att hon lagt ut annonsen igen och då kostar lampan 100 kr mer. Hon kunde ju ringt och sagt att hon ville ha mer för lampan. Jag ringde upp numret som var i annonsen och frågar om lampan och den var såld........ om den inte hade varit det så vet jag inte vad jag hade sagt till henne......jävla idioter det finns.

Inga kommentarer: