måndag 31 oktober 2011

Det går framåt!!!

Amanda går mer och mer här hemma, hon är så söt när hon går.

Snart fyller våran solstråle 1 år, jag har bokat en stuga som vi ska ha kalaset i och jag har börjat kolla lite på inbjudningskorte. I mitten av november ska jag åka till Ullared och jag hoppas hitta saker till kalaset. Jag har gjort en lista på saker som jag ska köpa, allt på listan är till Amanda :)

Har även börjat fundera på hur vi ska göra med 1års kortet. Jag tycker att det är dyrt att gå till en fotograf. När vi gifte oss så hade vi en som tog kort under hela dagen och sen fick vi korten på en skiva och helst skulle jag vilja det nu med men det går nog inte :(


I dag var jag och Amanda hos mina föräldrar och då tog jag lite kort på Amanda och hennes kusin Casper, tyvärr så hade jag bara med mig min lilla kamera så korten blev inte så bra.





1 kommentar:

Kattis sa...

Så söta dom är :) jag skulle också behöva åka till Ullared. Var ska ni ha kalaset? Blir ni många? Kram!