torsdag 12 januari 2012

Sjukstuga!!!

......Ja det kan man lugnt säga att det har varit här hemma den senaste tiden. Först blev Dennis sjuk, på nyårsafton :( Och efter han så var det min tur, har inte varit så dålig på flera år. Och efter det så var det Amandas tur :( hon har haft feber i nästan en vecka så i dag var vi hos läkaren, allt var okej men vi fick hostmedicin som hon ska ta i 10 dagar.

Amanda har fått plats på förskola och vi ska dit och hälsa på den 23 januari. När jag fick smset om att hon fått en plats så började jag nästan gråta.....min lilla tjej ska börja på förskola.....jag ska snart börja jobba......tiden går för fort!!!
Jag berättar mer efter vi varit där och hälsat på.


Amanda badar
Hon försöker få sin fot i den blå skålen.


Efter ett par försök så lyckas hon.

Det är roligt att bada



Amanda fick mycket saker i födelsedags present och julklapp.
Nycklar som låter är en favorit.

Massa duplo

En bobbycar

En fin drake som man kan åka på

En potta som hon fick av sin kusin Saga

Ett kök

En onepiece som hennes Faster har sytt.

....hon fick mycket mer saker men jag kan inte ta kort på allt.

Inga kommentarer: