söndag 8 april 2012

Glad Påsk!

I går var det påskafton och dagen började med att öppna påskägg. Amanda fick ett av oss och ett av sin farmor och farfar, hon fick även ett paket av farmor och farfar

Det är lite svårt att få upp ägget

En leksak och lite majs krokar

Ägget från farmor och farfar

Godis :)

Paketet från farmor och farfar

såpbubblor 
 Eftermiddagen och kvällen tillbringade vi hos mina föräldrar. Där vi åt 3 rätters middag, även min farmor och farfar, min syster och hennes kille och Amandas kusin Casper var där-

Amanda fick ett ägg och ett paket  av Mormor och Morfar.

Äpple är gott




Glad Påsk

Det låg ostbollar i Amandas ägg från mormor och morfar
Jättegott!!
 Senare på kvällen så gick Amanda bakom soffan och jag trodde att hon skulle bajsa (hon gömmer sig när hon ska bajsa) men efter ett tag så kollade jag och då lekte hon med dockan och docksängen som var bakom soffan.
Amanda leker bakom soffan

Hon lägger dockan i sängen.

1 kommentar:

Kattis sa...

Hihi, Alicia har precis börjat uppskatta dockor oxå! Så himla gulligt... Glad påsk Amanda!