onsdag 25 juli 2012

Borås djurpark

I dag har vi varit på Borås djurpark tillsammans med Dennis mamma
och hans syster Maria med familj.
Solen lyste hela dagen och det var varmt, tur att vi
hade med oss mycket att dricka.
Amanda hade roligt , roligast var nog att få springa runt. 




Amanda och kusin Edwin (skiljer 5 veckor på dom)



Kusin Sixten åkte skrinda.

Amanda med sin Farmor.
När farmor är med så vill Amanda inte vara med oss utan det är bara farmor som gäller.


Amanda åker skrinda

Jätte söta små apor


Amandas favorit.
När hon såg den så pekade hon på den och ropade - apa, apa, apa.....


Självklart blev det glass och det var så gott.






Amanda tittar på grisen, hon klappade den också.



Hon klappade även en get.



I dag är även våran tredje bröllopsdag. 
Att det redan har gått tre år kan jag knappt fatta.
Jag har alltid sagt att jag vill gifta mig, skaffa barn, hus och hund.
Jag har en man jag älskar och vi har
ett barn och får förhoppningsvis fler i framtiden,
vi har haft 2 hundar så allt som saknas är ett hus!
Längtar verkligen tills vi har hus.

Här kommer bilder från vårat bröllop 2009 


Brahe kyrkan på Visingsö













Inga kommentarer: