torsdag 19 juli 2012

Vadstena.

I onsdags var jag, Dennis, Amanda och mina föräldrar i Vadstena. Det var en massa fina bilar, motorcyklar mm. Vädret var jätte fint :) Vi åt glass och gick runt och kollade lite.

Amanda kollar på vattnet.

Fina bilar.

Mamma jag vill inte sitta stilla längre.


Amanda plockar sten.

Mer stenar
 Amanda pockade massa stenar, hon plockade upp en
sten och kollade på den, tyckte hon inte om den så
slängde hon tillbaka den och tog en ny.

Oj va många stenar jag kan plocka

Snabbt iväg igen.

Det är roligt att gå på kullersten.
Efter Vadstena så åkte vi till Gränna hamn och åt pizza.
På vägen hem kollade Amanda på pippi i sin bärbara dvd.

1 kommentar:

Kattis sa...

Amanda har börjat få lite hår hon med ser jag! :) tänk att plocka stenar kan va så kul...Alicia smakar på dom med tyvärr, även om hon inte sväljer dom.